- Katılım
- 28 Haz 2020
- Mesajlar
- 134
- En iyi cevaplar
- 6
- Puanları
- 440
- Ödüller
- 5
SUNUCULARINIZIN OYUN GÜNCELLEMESİNİ YÜKLEMESİ İÇİN YENİDEN BAŞLATMAYI UNUTMAYIN!
[UI]
– Etkinlik panelindeki canlı maç bağlantıları düzeltildi.
[SDK]
– Güncellenmiş AI Davranış Ağaçları
– Yeni "action_secondary_attack" düğümü eklendi.
– Yeni "action_reload" ve "condition_is_reloading" düğümleri eklendi.
– Tüm silahlar için cephane sayıları, Karatahta'da “AmmoCount/weapon_name” tuşu aracılığıyla kullanılabilir ve “AmmoCount/current” ifadesi, o anda kuşanılan silahın cephane sayısını tutar. Bunlar "condition_is_less", "condition_is_equal" vb. düğümler kullanılarak okunabilir.
[HARİTALAR]
Pitstop
– Yeni dokular ve modellerle harita genelinde grafik güncelleme.
– İyileştirilmiş optimizasyon.
– Açılır listenin altındaki cubby kaldırıldı.
– Aydınlatma ve kırpma ayarları.
[UI]
– Etkinlik panelindeki canlı maç bağlantıları düzeltildi.
[SDK]
– Güncellenmiş AI Davranış Ağaçları
– Yeni "action_secondary_attack" düğümü eklendi.
– Yeni "action_reload" ve "condition_is_reloading" düğümleri eklendi.
– Tüm silahlar için cephane sayıları, Karatahta'da “AmmoCount/weapon_name” tuşu aracılığıyla kullanılabilir ve “AmmoCount/current” ifadesi, o anda kuşanılan silahın cephane sayısını tutar. Bunlar "condition_is_less", "condition_is_equal" vb. düğümler kullanılarak okunabilir.
[HARİTALAR]
Pitstop
– Yeni dokular ve modellerle harita genelinde grafik güncelleme.
– İyileştirilmiş optimizasyon.
– Açılır listenin altındaki cubby kaldırıldı.
– Aydınlatma ve kırpma ayarları.