- Katılım
- 28 Haz 2020
- Mesajlar
- 134
- En iyi cevaplar
- 6
- Puanları
- 440
- Ödüller
- 5
SUNUCULARINIZIN OYUN GÜNCELLEMESİNİ YÜKLEMESİ İÇİN YENİDEN BAŞLATMAYI UNUTMAYIN!
[OYNANIŞ]
- Klasik rekabetçi ve kanat adam modlarında bir oyuncunun bağlantısı kesildiğinde veya atıldığında, artık bir botla değiştirilmeyecek. Diğer takımın tamamı ayrılırsa, bir bot diğer takıma bırakılır ve yumurtlama sırasında boşta kalır.
- Botların Isınma arenalarında düzgün gezinmemesi düzeltildi.
[MODELLERİ GÖRÜNTÜLE]
- Mevcut tüm modellere uyan küçültülmüş SWAT kılıf boyutu.
[DÜZELTMELER]
- Windows özel sunucusunda "sürüm" komutu verildiğinde meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- Karakterler üzerinden geçildiğinde pingler artık hareket etmeyecek ve artık rekabetçi maçlarda silahları vurgulamayacak.
- Mirage ve Train'de klip alanlarını yeniden alır
[MÜKEMMEL DÜNYA]
- Devlet kimlik doğrulamasını tamamlayan hesaplar, Steam Çin için CS: GO Ana Hesap Durumu'na yükseltildi.
[HARİTALAR]
Ancient
- Daha fazla optimizasyon
- Bazı kırpma hataları düzeltildi
Önbellek
- T-Spawn'daki Kargo konteynerlerindeki piksel boşluğu düzeltildi (3kliksphilip'e bildiren anlayışlı kişi sayesinde!)
- Uygun renkleri olmayan Sabit Kargo konteynerleri.
- A sahasının üzerinde sabit bomba patlamaları görülebiliyor. (Teşekkürler markman2575!)
Engage
- Kaldırılan birkaç boost noktalar
- Daha iyi rotasyon akışı için garajda eklendi merdivenlerden
- A site ve Orta etrafında Breakable cam tavan -. Dumanlar ve yanıp sönmeler artık A sahasında kullanılabilir
- Ortadaki "ofis" alanı kaldırıldı
- Bir üst CT tarafına merdiven eklendi
- Kulübenin her iki girişi, A bölgesi ve Orta arasında daha iyi oyuncu trafiği akışı için artık daha geniş
- A alç ltıldı Tüm bomba alanını daha okunaklı hale getirmek için üst ve köprü
- A sahasındaki birkaç garip açı kaldırıldı
- A sahasındaki aşırı alanlar kaldırıldı
- A sahasındaki dağınıklık kaldırıldı
- Tüm harita çevresinde daha iyi FPS
Guard
- Çeşitli uzun menzil açıları için geliştirilmiş görünürlük
- Bisikletlerin yanındaki elektrik kutusu kaldırıldı
- Mağazadaki kırılabilir cam miktarı azaltıldı
- CT yükseltmesinden çukura engellenen açı
- Arttırılmış merdiven deliği boyutu
- Yer adları eklendi
- Oyuncuların kuleyi görebilmesi düzeltildi çöplükte güçlendirildiğinde alan (u / ReVoLTimE)
- Bazı Z çatışmaları ve kesişen coğrafi bölgeler düzeltildi (Teşekkürler Joaokaka1998)
- Çeşitli görünür nodraw dokuları düzeltildi (Teşekkürler Joaokaka1998, Fnugz, u / TheSpudd, u / ReVoLTimE)
- Çeşitli bomba sıkışmış noktalar düzeltildi (Teşekkürler Joaokaka1998)
- Oyuncunun sokakta sıkıştığı nokta düzeltildi (Kerluck)
- Harita boyunca kırpma ayarlamaları (Teşekkürler Joaokaka1998, u / ReVoLTimE, Kerluck)
- Küçük görsel ayarlamalar ve geliştirmeler
[OYNANIŞ]
- Klasik rekabetçi ve kanat adam modlarında bir oyuncunun bağlantısı kesildiğinde veya atıldığında, artık bir botla değiştirilmeyecek. Diğer takımın tamamı ayrılırsa, bir bot diğer takıma bırakılır ve yumurtlama sırasında boşta kalır.
- Botların Isınma arenalarında düzgün gezinmemesi düzeltildi.
[MODELLERİ GÖRÜNTÜLE]
- Mevcut tüm modellere uyan küçültülmüş SWAT kılıf boyutu.
[DÜZELTMELER]
- Windows özel sunucusunda "sürüm" komutu verildiğinde meydana gelen bir çökme düzeltildi.
- Karakterler üzerinden geçildiğinde pingler artık hareket etmeyecek ve artık rekabetçi maçlarda silahları vurgulamayacak.
- Mirage ve Train'de klip alanlarını yeniden alır
[MÜKEMMEL DÜNYA]
- Devlet kimlik doğrulamasını tamamlayan hesaplar, Steam Çin için CS: GO Ana Hesap Durumu'na yükseltildi.
[HARİTALAR]
Ancient
- Daha fazla optimizasyon
- Bazı kırpma hataları düzeltildi
Önbellek
- T-Spawn'daki Kargo konteynerlerindeki piksel boşluğu düzeltildi (3kliksphilip'e bildiren anlayışlı kişi sayesinde!)
- Uygun renkleri olmayan Sabit Kargo konteynerleri.
- A sahasının üzerinde sabit bomba patlamaları görülebiliyor. (Teşekkürler markman2575!)
Engage
- Kaldırılan birkaç boost noktalar
- Daha iyi rotasyon akışı için garajda eklendi merdivenlerden
- A site ve Orta etrafında Breakable cam tavan -. Dumanlar ve yanıp sönmeler artık A sahasında kullanılabilir
- Ortadaki "ofis" alanı kaldırıldı
- Bir üst CT tarafına merdiven eklendi
- Kulübenin her iki girişi, A bölgesi ve Orta arasında daha iyi oyuncu trafiği akışı için artık daha geniş
- A alç ltıldı Tüm bomba alanını daha okunaklı hale getirmek için üst ve köprü
- A sahasındaki birkaç garip açı kaldırıldı
- A sahasındaki aşırı alanlar kaldırıldı
- A sahasındaki dağınıklık kaldırıldı
- Tüm harita çevresinde daha iyi FPS
Guard
- Çeşitli uzun menzil açıları için geliştirilmiş görünürlük
- Bisikletlerin yanındaki elektrik kutusu kaldırıldı
- Mağazadaki kırılabilir cam miktarı azaltıldı
- CT yükseltmesinden çukura engellenen açı
- Arttırılmış merdiven deliği boyutu
- Yer adları eklendi
- Oyuncuların kuleyi görebilmesi düzeltildi çöplükte güçlendirildiğinde alan (u / ReVoLTimE)
- Bazı Z çatışmaları ve kesişen coğrafi bölgeler düzeltildi (Teşekkürler Joaokaka1998)
- Çeşitli görünür nodraw dokuları düzeltildi (Teşekkürler Joaokaka1998, Fnugz, u / TheSpudd, u / ReVoLTimE)
- Çeşitli bomba sıkışmış noktalar düzeltildi (Teşekkürler Joaokaka1998)
- Oyuncunun sokakta sıkıştığı nokta düzeltildi (Kerluck)
- Harita boyunca kırpma ayarlamaları (Teşekkürler Joaokaka1998, u / ReVoLTimE, Kerluck)
- Küçük görsel ayarlamalar ve geliştirmeler