Haber Razer'in Yeni Analog Klavyesi Piyasaya Sürüldü, Ancak Olmasını Umduğumuz Her Şey Değil

Erhan

www.Rabisu.com
Yönetici
Katılım
27 Haziran 2020
Mesajlar
313
En iyi cevaplar
17
Puanları
540
Yeni Huntsman V2 Analog, oyun kumandası denetleyicisine benzer şekilde daha hassas hareket kontrolü sağlar, ancak yazılım sınırlamaları onu geride tutar.

razer.jpg

Bir bakışta, gerçekten iyi çalışan benzersiz opto-mekanik tuş anahtarlarına sahip en iyi oyun klavyelerinden biri olan Huntsman Elite için Razer'ın Huntsman V2 Analog'unu yanıltmak kolay olurdu. Ancak çok farklı bir hayvandır. Kaplamanın altında, bir analog joystick veya gamepad taklit etmek üzere tasarlanmış bir giriş seviyesi için analog optik anahtar anahtarları bulunur.

Başka bir deyişle, bunlar basınca duyarlı tuşlardır, yani hafif basma ile tuşun tam karışımı arasındaki farkı ve aradaki herhangi bir şeyi ayırt edebilecekleri anlamına gelir. Bunun aksine, tipik bir klavye, bir tuşa basıldığında bilgiyi iletir ve bir gün çağırır.

Anahtar anahtarlar, Razer'in bir ışık huzmesi kullanan optik anahtarlarına dayanmaktadır. Basitçe ışında bir kesinti algılamak ve bir tuşa basmayı kaydetmek yerine. Bununla birlikte, Huntsman V2 Analog, değişen güç seviyelerini tanımak için gövdeden geçen ışık miktarını belirleyerek işleri bir adım öteye taşır.

Bunun oyunlara çevrilmesinin farklı yolları vardır. En bariz olanlardan biri karakterinizin hızını kontrol etmektir - hafif bir tuşa basmak yavaş bir yürüyüşe neden olabilirken, tuşa tam olarak basmak karakterinizin savaş alanında ikinci bir tuşa basmanıza gerek kalmadan koşmasını sağlayabilir ( Shift + W gibi).

Bu, belirli tuşları standart oyun çubuğu işlevlerine bağlamak için Razer'in Synapse yazılımı kullanılarak yapılır. Örneğin, kumanda kolu yukarı için W, vb.

Kısa bir süredir Huntsman V2 Analog ile oynama şansımız oldu, ancak ne yazık ki gerçek şu anda sözünü tutmuyor. Ve çoğu zaman olduğu gibi, sorun donanım değil, yazılım sınırlamalarıdır.

Huntsman V2 Analog'u sözde bir denetleyici olarak kullanabilmek için tam destek ve bir klavye ve fare seçeneği, yalnızca onu destekleyecek şekilde kodlanmış oyunlarda gerçekten mevcuttur. Başkalarında şanslı olabilirsiniz, ancak tek oyunculu oyunlarla ilgili deneyimlerimiz oldu, çünkü Windows, kullandığımız belirli Huntsman sürümüne öncelik vermedi (Windows'ta klavye olarak ve hem oyun çubuğu hem de denetleyici olarak var) giriş) analog tuş basışlarını hiç kaydetmez.

PC oyunlarının sevincinin bir kısmı neredeyse geriye dönük uyumluluktur, ancak klavyemizin oynamak istediğimiz oyunda her zaman kusursuz çalışacağından emin değilsek, muhtemelen analog tuş anahtarları gibi lüksleri önemsemeyeceğiz.


razer1.jpg

Ayrıca, bu önceliklendirme nedeniyle Huntsman V2 Analog'un takılı olması, Xbox Elite Series 2'nin herhangi bir oyun çubuğu FIFA'da kullanımını devre dışı bıraktığı sorunları da yaşadık.

Ancak Huntsman V2, özelleştirilebilir çalıştırma noktaları gibi birkaç başka numara da içeriyor. Oyuncular 1,5 mm'den 3,6 mm'ye kadar iki ayrı çalıştırma noktasını ayarlayabilirler.

"Bir tuş vuruşu, iki farklı çalıştırma noktasında ayarlanan iki programlanmış işlevi etkinleştirebilir. Temelde tuş vuruşu başına iki kat daha fazla işlevsellik sunar ve oyunlarda gelişmiş kombinasyonları etkinleştirmek için uygundur - bir el bombası alıp aynı tuşa basmak gibi," Razer açıklıyor.

Diğer özellikler arasında özel medya denetimleri, RGB aydınlatma ve birlikte verilen USB-C adaptörüyle USB 3.0 geçişi bulunur. Klavye artık "yoğun talep nedeniyle" daha sağlam çift PBT tuş başlıkları içeriyor.

Gelecekteki yazılım güncellemelerinin, Razer'ın en yeni klavyesine yardımcı olabileceğini umuyoruz, ancak fiyatlandırma yüksek - şu anda 250 $ (260 €) fiyatla satılıyor, tetiği henüz çekmenizi önermiyoruz diye düşündük.
 
Üst